8 października 2014

94.

Hej! Jesień z dnia na dzień czuć coraz bardziej. Czas wyciągać z szafy cieplejsze ubrania.. jak ja tego nie lubię! :/ Jedynie co mi się podoba w jesieni to to, że można nosić futrzane kamizelki, na które poluję od jakiegoś czasu, jednak ze sklepów internetowych znikają strasznie szybko, a sieciówki szokują cenami. Mam nadzieję, że rozmiarówki zostaną uzupełnione i uda mi się coś ładnego stworzyć na bloga :).  Dziś zwyczajnie, prosto na luzie. Idealnie do szkoły bądź spacer :)

 KURTKA - SINSAY | KOSZULA - SAMMYDRESS | BUTY - LABOTTI | SPODNIE - HM | TOREBKA - NN













15 komentarzy :

  1. super stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie, bardzo ładne masz buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te jeansy z wysokim stanem są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka ładna fryzurka :) super wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie połączenia. Świetne spodnie i torba! :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome outfit:)
    http://chicniceandcool.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna kurtka :)
    a u mnie rozdanie na blogu z oasap bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz świetnie! Buty bardzo mi się podobaja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Botki wyglądają naprawdę świetnie! Jejku jak ja Ci zazdroszczę takich ładnych włosów!
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zakochałam się najbardziej w botkach :D Są świetne , pozdrawiam ! http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.