12 października 2013

31. Saturday.

Jesień-wiele zmian, pozytywnych zmian. Pogoda dopisuje, co jest teraz ogromnym plusem tej pory roku. Co u mnie? Dzieje się troszeczkę. Stwierdziłam również, iż niektóre osoby nie powinny mieć dostępu do internetu.. Pewnie większość z was zna słowa; 'kozak w necie ***** w świecie'? Niestety nawet dorosłe osoby zaczynają wariować przez internet, ale nie da się temu zapobiec, przykre ale prawdziwe. Zmieniając temat na bardziej modowy, dziś przedstawiam zwyklaczek. Uwielbiam wysokie buty, a lity są jak na razie nr.1 w tej kategorii.

Autumn.







71 komentarzy :

  1. sliczna torebka:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. również uwielbiam lity <3 cudowna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zestaw ;3
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw! Bardzo podoba mi się kurtka :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham lity.
    Ta torebka i kurtka ! *O*
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ja cię już obserwuje. ;p
      No,ale pewnie ,że możemy się obserwować. ;D
      http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

      Usuń
  6. Piękna! Ulsonek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny outfit :) Skąd masz tą narzutkę ?
    Przy okazji robię akcję,może się przyłączysz,albo polecisz znajomym? Nie nalegam oczywiście :) Nie traktuj tego jako spamu :D
    http://beautyloverssss.blogspot.com/2013/10/akcja-bl_12.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się połączenie tych spodni z butami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznotka z cb ;p

    Buźka :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny outfit *.* ale szczególnie spodobały mi się buty :).

    karolina-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog, świetne wpisy, ładne zdjęcia
    Zapraszam do mnie
    www.modapol.blogspot.com

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że każdy spotkał taką osobę na swojej drodze, która jest 'wyszczekana' tylko i wyłącznie online. Zwyklaczek bardzo mi się podoba, a najbardziej intryguje mnie ten paseczek. Gdzie go zdobyłaś?:) Gratuluję poznania partnera, oby to był ten jedyny Pan serca;) Pozdrawiam Pola.. a tuutaj jest mój zwariowany świat!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. boskie lity :D w ogóle prześliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak więc życzę szczęścia w związku, tym razem ono ci się należy !
    stylizacja jesienna jest ok,chociaż u mnie ostatnio było tak ciepło,że wystarczyła mi sama bluzka,bez kurtki ani bluzy ! uwielbiam to <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też tak było, ale na tygodniu a niestety wtedy nie miałam jak zrobić zdjęcia ;c

      Usuń
  15. Wszystko bardzo mi się podoba, kurtka w połączeniu z butami i spodnie świetne! :)

    Obserwujemy? Ja już dodałam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba, super stylizacja :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna stylizacja! nie wiem co podoba mi się najbardziej, bo wszystko jest tak samo piękne.
    powodzenia w nowym związku ;-))))
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe czy ja dam rady chodzić na tak wysokich butach

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęścia w związku! :*
    Bardzo ładnie, uwielbiam lity! ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są przepiękne *.* zakochałam się w nich, no!
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny outfit.. ;)
    obserwujemy ?
    http://two-faces-onee-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. dodawaj posty częściej

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja a najlepsze buty i torebka :)

    niuta-niutaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie wyglądasz ;)
    obserwujemy! ja już teraz ty ;pp

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz, ale sama założyłabym chustę zamiast komina - bo wszystko wygląda na takie jesienne, a ten komin ma taką zimową aurę.
    Pytałaś o obserwację.
    Ja już, teraz Ty ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz :)
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przejmuj się innymi osobami, ważne żebyś ty była szczęśliwa :)
    Szczęścia z chłopakiem :)
    Bardzo podobają mi się spodnie i Lity *.* MEGA *.*
    Obserwujemy ? :) Czekam na odpowiedź ;)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne są te buty, nie mogę się napatrzeć, muszę je w końcu kupić nie ma mowy żeby ich nie mieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Och piękne lity, marzą mi się od dawna, ale nie mogę się zdecydować na żadne, bo wszystkie są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześlicznie wyglądasz, świetny outfit :)
    To dobrze, że jesteś z kimś szczęśliwa, jak to fajnie jest mieć osobę, która samą swoją obecnością wywołuje uśmiech na twarzy, nieprawdaż? :)
    I nie przejmuj się tymi koksami z neta, nie mają swojego życia, więc internetowo wtrącają się w życie innych. Żałosne.
    Czekam na kolejnego posta, pozdrawiam ;*

    hey-toda-is-a-day.blogspot.com
    (obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna kurteczka <3!
    Obserwujemy? (+facebbok)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdrośc ludzka jest niestety wszechobecna.
    Życzę szczęścia i wytrwałości ;3
    Świetna stylizacja, jak najbardziej modna, buty mnie urzekły. To totalny must have.
    Pozdrawiam i obserwuję bo blog mnie bardzo zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepszegoo, wytrwałości! ♥
    Nie przejmuj się innymi osobami :>
    Śliczne spodniee ♥

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna kurtka!
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. prześliczną masz kurtkę ;) Obserwuję i liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna kurtka ♥♥♥

    ps. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne połączenie :)

    + zapraszam do mnie
    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Sliczna kurtka. ♥ *-*
    Obserwujemy? - Ja już. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. O tak ! Super blog <3

    Jeśli chcesz może obserwacja za obzerwację ?
    Zapraszam pastelowabajka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Super look, świetna kurtka, buty, wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. szcześcia w związku

    OdpowiedzUsuń
  43. dodawaj posty częsciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodaję je kiedy tylko mam możliwość wykonania zdjęć ;)

      Usuń
  44. Cudne zdjęcia. Butyyy <3 <3 <3 Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    thoufalouth.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny blog !!Co powiesz na wspólną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  46. kiedy masz ta możliwość wykonywania zdjeć ? często ? np 1 w tygodniu?

    OdpowiedzUsuń
  47. teraz przeważnie raz w tygodniu, mam jeszcze jedne zdjęcia w zapasie, które dodam na dniach. Niestety kończę późno lekcje, nikim wrócę do domu i wgl to już nie ma słońca i zdjęcia wychodzą słabe jakościowo, a nie chce ich robić w domu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. rozumiem , czekamy z niecierpliwością na nastepny wpis

    OdpowiedzUsuń
  49. Widać ze zakochana :)
    szczęscia :);*

    OdpowiedzUsuń
  50. dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;)


    Pozdrawiam
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.